Wilt u ons steunen?

Als u stichting Droomhuis Hoeksche Waard een warm hart toedraagt, zijn er verschillende mogelijkheden om ons te steunen. Hieronder vindt u onder andere de mogelijkheid om lid te worden van de club van 100, u kunt vriend worden van de stichting of contact met ons opnemen voor andere manieren.
Draagt u ons een warm hart toe?

Andere mogelijkheden

Als u het Droomhuis op een andere wijze wilt steunen dan kunt u contact opnemen met Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Als u de Stichting Droomhuis Hoeksche Waard wilt opnemen in uw testament dan is dat natuurlijk ook mogelijk. Ook daarover hebben wij graag contact met u.

Vriend worden?

Een andere mogelijkheid is om vriend te worden van stichting Droomhuis Hoeksche Waard. U wordt dan geïnformeerd over de ontwikkelingen rondom het Droomhuis en de activiteiten. Wij vragen u daarvoor een jaarlijks terugkerende bijdrage.

ANBI en fiscaal aantrekkelijk doneren

De Stichting Droomhuis Hoeksche Waard is een ANBI (Algemene Nut Beogende Instelling). Het RSIN/fiscaal nummer is 860764278.
De ANBI status maakt het mogelijk om fiscaal aantrekkelijk te doneren.
Volgens de regeling “giften” kan namelijk een gift aan de Stichting voor 100 % als aftrekpost bij de aangifte inkomstenbelasting of vennootschapsbelasting worden opgenomen.