Onze Dromers

We zijn sinds 2017 bezig met onze droom en hopen na verloop van tijd steeds meer de zorg voor onze kinderen los te kunnen laten en over te dragen. Wij laten ze meer los, maar er komt een warm thuis voor terug. Even kennismaken!

Anouk

Ik ben Anouk Goud en ben geboren op 2 oktober 1999. Ik kom samen met mijn jongere zus Sanne in het droomhuis wonen. Ik heb mijn dagbesteding bij Gemivaria waar ik graag creatief bezig ben. Creatief bezig zijn is ook mijn hobby en ik houd ook van Skip-Bo spel doen. Ik kijk graag naar bepaalde series en vlogs. Ik houd ook van grapjes maken met vertrouwde mensen om mij heen.

Arne

Ik ben Arne van de Merwe en ben geboren op 25 september 2002. Ik ben een lieve, vrolijke en sociale jongen. Ik hou van lekker kletsen met iedereen en van muziekmaken. Tegenwoordig zit ik ook op hockey. Ik werk bij Boezem en Co in Oud-Beijerland en 1 dag bij de Symfonie.

Lars

Ik ben Lars de Klerk en ben geboren op 4 februari 2003. Met mijn ouders woon ik in Zuid-Beijerland. Mijn hobby's zijn vrachtwagens kijken bij de A29, fietsen, zwemmen en muziek kijken en luisteren. Ik ga graag naar het theater en de bioscoop. Wat is het een leuk vooruitzicht om met mijn vrienden en vriendinnen in Droomhuis te gaan wonen!

Mart

Ik ben Mart Koren en ben geboren op 13 oktober 2004. Ik ga 4 dagen per week naar de Mytylschool De Brug in Rotterdam en 1 dag per week loop ik stage bij Cavent Buiten op De Lindehoeve. Ik ben een vrolijke, vriendelijke jongen. Ik hou erg van spelletjes doen, zoals Memory, Monopoly Junior, Ticket to Ride of sjoelen.

Niels

Ik ben Niels Boogaard en ben geboren op 2 januari 2005. Ik heb nog een broer en zus die op zichzelf wonen. Ik hou heel veel van muziek luisteren en maken. De muziek van Andre Rieu, van carnaval, taptoes, doedelzaken en van het Shantykoor Hoeksche Waard vind ik erg mooi. Ik ga ook heel graag naar de zorgboerderij De Peerdegaerdt.

Sabine

Ik ben Sabine van der Giesen en ben geboren op 5 september 2001. Ik heb een oudere broer en een oudere zus. Mijn hobby's zijn zeilen, nagels lakken en met de hond wandelen. Spelletjes doen op mijn telefoon en sjoelen vind ik ook leuk. Ik kan niet tegen ruzie maken en harde geluiden. Ik ben heel vaak moe maar dat komt door mijn darmziekte en daarom zit ik heel vaak ook niet lekker in mijn vel. Maar ik ben wel heeeeeel lief en behulpzaam.

Sanne

Ik ben Sanne Goud en ben geboren op 18 mei 2003. Ik heb mijn dagbesteding bij Social Up, waar ik in de tuingroep, horeca en in de gastengroep zit. Daar zit ik helemaal op mijn plek. Mijn hobby's zijn paardrijden, hockey, bepaalde series kijken, dansen en muziek luisteren. Ik ben een gezellige, vaak stille genieter.

Sebastian

Ik ben Sebastian Holster en ben geboren op 10 februari 1995. Ik ben een vrolijke jongeman van 29 jaar, heb 2 zussen bij wie ik graag logeer. Ik hou van zwemmen, muziek luisteren en tv kijken. Ik vraag minimaal 1x per week hoe het met het Droomhuis is.

Twan

Ik ben Twan van Schaik en ben geboren op 5 april 2003. Ik word samen met mijn vrienden een van de bewoners van het Droomhuis in Numansdorp. Nu woon ik nog met mijn ouders, zus Ilse en broer Aron in Oud-Beijerland. Overdag werk ik bij de Ondersteuningsboulevard (3 dagen) in Zwijndrecht en de andere 2 dagen werk ik bij Boezem en Co en de Symfonie in Oud-Beijerland. In mijn vrije tijd vind ik het leuk om te sporten. Ik doe aan judo, zwemmen en voetbal.

Wendy

Ik ben Wendy Kooij en ben geboren op 11 september 2004. Ik werk met veel plezier op de dagbesteding Gemivaria. Ik ben daar lekker creatief bezig en heb daar het haken ondekt, ook draai ik heel graag een winkeldienst. Ik ben gek op spelletjes doen, vliegtuigen spotten bij de polderbaan, muziek luisteren en leuke serie's kijken. Ik kan altijd op de achtergrond stil genieten van gezelligheid en kleine dingen.

Stichting Droomhuis Hoeksche Waard

Huizingastraat 10
3261 SK
Oud-Beijerland

T: 06-23008089

Voorzitter: I. van der Werf

Penningmeester: S. Smaal
Secretaris: J. van Schaik

RSIN: 860764278
Samenwerking & Certificaat

Een eenmalige gift: Altijd welkom!

Ons bankrekeningnummer is: NL90INGB0007199874
t.n.v. Stichting Droomhuis Hoeksche Waard.