Financieel

Het Droomhuis heeft extra voorzieningen nodig in de woning, waaronder de gemeenschappelijke ruimtes, waar de reguliere zorg niet in voorziet.

De in te zamelen middelen zijn uitsluitend voor het opzetten van de woningen en het realiseren van genoemde gemeenschappelijke ruimtes en de inrichting daarvan.

Na realisatie zal de zorg worden verleend onder regie van de Hoeksche Waardse zorgverlener Cavent. De zorg en de huur van de appartementen zullen worden gefinancierd uit bestaande regelingen, zoals WLZ, Wajong en WMO. De penningmeester is druk met het correct beheer van de financiën en bij het opstellen van de Jaarrekening van de Stichting.

Kortom:
  • De in te zamelen gelden zijn voor de opzet van het project en het realiseren en inrichten van gemeenschappelijke ruimtes.
  • Er is hiertoe een degelijke stichting opgezet met een goed financieel overzicht.
  • De structurele kosten voor woonruimte, zorg- en dienstverlening worden gedekt vanuit bestaande overheidsregelingen.
  • Het bestuur ontvangt geen beloning.